söndag 29 september 2013

Snart ett år....

 
 
Denna bild va den första bilden som jag la upp på bloggen 6 oktober 2012 och texten till den sa:
Dom säger att man ska ha ett mål för att kunna prestera det bästa!
Detta är mitt mål!
Vet att vägen dit kommer att vara lång men jag kommer att kämpa hårt för att nå mitt mål!
 
 
 
 


Denna bild va den första bild jag satte ut på mig själv när jag starta denna blogg! 7 oktober 2012! :)
Jag va riktigt nöjd redan då och kunde nog inte riktigt föreställa mig att bara efter ett år skulle jag kunna komma så långt!
Nu är det september månad 2013 och det har verkligen hänt mycket på dessa 11 månaderna!! Min utveckling har verkligen fått sin form och jag är sjukt nöjd!
Helt galet att det snart har gått ett helt år, tänk va tiden går fort! Nu känner jag att det kan det bara bli bättre! Taggad som F.. och med en bra grund och en jäv.. disciplin så känner jag att under 2014 så kommer det nog att finnas en mål linje att ta sig över! ;)
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Grym!! Ska bli spännande att få följa och se dig även under 2014 :-D

    SvaraRadera
  2. Helt galet roligt att se! Du är en enormt duktig människa på att inspirera och jag är djupt imponerad av dina framsteg. Håller med föregående talare att det ska bli spännande att få fortsätta följa dig och din träning under 2014 :-)

    SvaraRadera