måndag 2 september 2013

En bit på väg! :-D

Klapp på axeln till mig själv idag ;-)
Känns lite sisådär att stå på löpbandet när man kan köra den tiden med vikter, (mycket roligare) men jag vet att det är detta jag behöver för att forma mig till det jag vill!
Men jag märker att jag måste hela tiden utmana mig själv hela tiden! Hahaha jag kan verkligen inte bara gå, jag måste hela tiden mixtra med lutningen och hastigheten för att jag ska få ta i lite.. Idag fick det bli totalt 60 min på löpbandet och väldigt mycket blandat med allt från 3-12 graders lutning och men låg och hög hastighet men ändå så pass att jag kunde gå.. Löpningen körde jag mellan 3-5 graders lutning så lite kämpande blev det även där :-D
Måste få kämpa lite för att jag inte ska tröttna, även om jag inte kan påstå att jag tycker det är så speciellt roligt med konditions träning så blir det åtminstone lite roligare när man får kämpa lite! :-D
Får för mig nu att det sakta men säkert börjar bli lite resultat från all konditions träning, armarna börjar tonas ner lite men styrkan finns fortfarande kvar och det är det resultatet som jag är ute efter..
Måste fortfarande ner lite till då mina gamla kavajer och vissa tröjor har blivit "något" för små, så det är bara till att fortsätta på detta spår så borde det inte va omöjligt att kunna slinka i kläderna igen ;-)

2 kommentarer:

  1. Du menar väl %-lutning?? Eller?
    12graders lutning är väl inte möjligt?:/
    När ses viiiiii?????
    Ha det fint träningsfreak!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja det har du rätt i! Jag menar ju % ;-) Hihihi men lite förstod du ;-)
      Ja jag måste verkligen börja ta tag i mina attack pass! Saknar dom och självklart dig faktiskt! :-( Jag får kanske börja med spinning nu oxå ;-)
      Men om inte annat så nu till hösten blir allt lättare med pass (hoppas jag)
      Men nu till helgen är det Midnattsloppet så det får bli nästa igen :-D

      Tack detsamma! Och stor kram på dig! :-D

      Radera