fredag 27 september 2013

Typiskt!!



Nu är snart all förkylning borta från kroppen och då är det dax att bruka allvar med träningen igen! Två veckor har gått och det har varit lite si och så med min träning! Mycket på jobb och med en förkylning som inte velat ge med sig så har det varit dåligt....
Men nu ska det bli skönt att komma tillbaka i rutiner igen! :)

Problemet är bara att efter ca 2 veckor med att spring runt på ett stenhårt golv så har jag fått problem med min fot.. IGEN!! :(
Det blev nog för mycket när jag gick ner till gymmet i kväll och spralla runt..
Fick bli till att smörja in foten med voltaren och lägga upp foten i vilande läge och hoppas på att det blir bättre, sist tog det någon vecka innan jag va helt ok igen.
Men man lär sig av sina misstag, hoppas jag!! Jag skulle nog ha stannat hemma, men det är alltid lätt att va efter klok... Men sån är jag och jag ger mig inte så det är bara till att va lite lugn ett tag nu med hippedihoppandet och ta tag i vikterna istället!
Så en liten fotskada ska inte kunna stoppa mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar