söndag 8 september 2013

Bilder & resultat från gårdagens lopp! :)




 
En fantastisk upplevelse ångrar inte en sekund att jag valde tillsammans med Lena att ställa upp och springa detta!! Lenas Bror va oxå på plats och sprang på 43:44 och fick en plats på 306!! Sjukt bra!
 
 
Starten! Kan lova att vi vid denna tid va sjukt taggade! Sjuk känsla när så mänga människor står och hejar på en och när startskottet gick så fullkomligt skrek follk!!
 
 
 
 
 Målet! När man sprang igenom denna enorma målgång så kan jag lova att jag va riktigt glad!!
Folk stod längs med gatorna och apploderade och hejade fram alla deltagare! Det va till och med en hejarklack som stod och puchade alla löpare när det va några hundra meter kvar!! :)
Rakstreckan innan mål kände jag att jag ville testa att spurta!
Jag tog i från tårna och jag måste säga att jag blev sjukt förvånad...
Kände att det fanns hur mycket styrka som hellst kvar och benen!!  :)
Överralt längs med vägen spelades det musik, en massa machaller va utplaserade och det va en massa olika aktiviteter med allt från afrikansk dans (tror jag) hahaha det såg ut som det, till hejarklackar :)
Måste säga att detta är ett måste nästa år!! Och för er som är sugna GÖR DET!!! :)







Hahahaha kunde inte låta bli att fota springmasken!
Två glada tjejer som sprang milen i en mask! Detta kan man kalla samarbete! :)
 
 
 
 
 Och så var det lite tider jag hamnade på plats 935 och sprang in på 57:37! Måste endå säga att jag är riktigt nöjd fast en att jag försämrade min tid från 55:22 (blodomloppet) till 57:37!
Lena va sjukt duktig! Hon däremot förbättrade sin tid från Blodomloppet (1 mil) som hon sprang på och 65 min och igår sprang hon den på 62 min 47sek och hamnade på plats 1440!
Fantastiskt!! Sjukt duktig!!
Sammanlagt sprang 5166 st då detta ska vi va mycket nöjda med!! :)
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Ser riktigt bra ut! Ska kanske testa på detta nästa år!

    SvaraRadera