söndag 15 september 2013

Varm rispåse!

Ja jag tyckte den va lite för varm! Men som alltid så biter jag ihop och tyckte det snart skulle gå över... Samtidigt som det va skönt så gjorde det ont!
Nu när jag tog bort den så ser jag att den va nog väldigt mycket för varm! Det blev nog en mindre brännskada tror jag.... :-(
Men som tur är gör det inte ont...

Hahaha så typiskt mig att alltid bita ihop fast det gör lite ont! Och denna gång blev det lite för mycket!
Fick veta efteråt att man ska antingen lägga en handduk imellan eller låta den svalna lite och inte lägga på den direkt när den kommer från mikron.
Men så är det, man lär sig något nytt varje dag... ;-)

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj!!! Hoppas det har lagt sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har det som tur är... hahaha helt sjukt att jag bara lät den ligga kvar! ;-)

      Radera