fredag 6 september 2013

Kondition....

Tråkigt men ett måste enl min mening...
Blev 1 timme totalt på löpbandet, lite dans i min ensamhet 20 min (men det är roligt) och i mellan allt så fick det bli axlar med lite olika vikter.. :-D
Testade även att sitta på cykeln ett litet tag men det var absolut inte min grej så där gick det nog inte ens 10 min tills jag tröttna :-D

Nu blir det till att ta det lugnt tills i morgon kväll då det blir till att ge sig på milen igen tillsammans med Lena på Midnattsloppet! :-D
Ska trots allt faktiskt bli rätt roligt och få uppleva detta lopp, jag får se till att göra det bästa av det och hoppas på att jag klarar av att springa hela vägen utan att behöva stanna. Det viktigaste för mig nu är nog inte att det ska gå så fort utan att jag klarar det. Men visst under en timme ska jag f.. kunna komma runt det! :-D

2 kommentarer: