torsdag 19 september 2013

1 år emellan..

Jag känner mig starkare och piggare... men jag ska va ärlig så trode jag inte att min kropp hade förändrats så pass mycket som den har gjort!!! :) 
Till vänster är förra sommaren och till höger denna sommaren! Och visst har det hänt en hel del!?
Du ser dig själv i spegeln varje dag och på så sätt så ser man inte alltid resultaten själv. Man behöver se lite före och efter foton ibland för att verkligen se att det händer en hel del med kroppen trots att man tycker att det inte har det.
Jag är sjukt nöjd när jag nu ser tillbaka och jag kommer ihåg när jag gjorde det vänstra fotot och då va jag minst lika nöjd! Så jag ser vekligen fram emot denna höst/vinter som jag har framför mig, för om det har blivit en sån här skillnad under detta år, hur kommer mina resultat att se ut till sommaren 2014!? :) 

2 kommentarer:

  1. Vad kul och se skillnaden:)
    Fortsätt ha roligt med träningen och det var faktiskt vad jag undra häromdan. Jag undrar mest hur mina ben och rumpa ska utvecklas kommande 6 månader. Efter 2 veckors ny träning på ben och rumpa så ser jag redan skillnad:) Fatta nöjd man måste vara nästa år:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detsamma med din! Kul när men både känner och ser skillnad! Och du måste ha före efter på rumpaaaan ;)

      Nu satsar vi gärnet på beach 2014! ;)

      Radera