söndag 1 september 2013

Söndags nöje!

Känns som om den där förkylningen inte blev mer än ett litet falskt alarm...
Körde rätt hårt på löpbandet med blandat löpning och PW samt blandad lutning mellan 5-10 grader så 550 kalorier fick bli brända under 2*30 min.
Körde 30 min innan gym och 30 efter..
Det fick även bli 45 min med korta intensiva pass med lite fria vikter.
Måste säga att jag va konstigt nog enormt pigg trots gårdagens löpning, och det kändes riktigt skönt :-D

Har slarvat lite med det där tränings schemat som jag skulle börja med denna vecka, men nu ska jag bruka allvar med det och köra stenhårt efter det från och med nästa vecka! Men det kommer även att bli en hel del tidig konditions träning för denna tjej nu framöver i form av PW och ev lite löpning :-D
Får se om tiden finns i kväll och få ner allt på ett litet schema, känns alltid skönt att få ner skrivet veckans rörelser så man har något att gå efter :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar