lördag 28 september 2013

Vilan ger resultat..

Att vila är inte riktigt min starkaste sida, men det är ju faktiskt lika viktigt som träningen..
Man tycker att det känns som om man tappar sin styrka för var dag som går men det är inte hela sanningen.

Jag fick lite core träning förra helgen men annars räknade jag till att det va ca 3 veckor sen jag träna magen! Och det är INTE likt mig.. Men vilan har varit rätt nyttigt för mig och resultaten, tråkigt bara att när jag nu också äntligen känner mig frisk så fick jag inflammationen i foten! :-(  Skit! nu när jag äntligen bestämde mig för att avsluta de sista låtarnas dans koreografi... Men, men så blir det ibland, tyvärr blir det inte alltid som man vill och önskar, men du kan alltid göra det bästa av situationen och hitta andra sätt att träna på :-D

Men idag bestämde jag mig för att lyssna på kroppen och tog mig ledigt från träningen för fotens skull. Men i morgon är äntligen dax att ta sig ner till L9 och låta kroppen jobba! Ingen kondition men axlar, biceps ev triceps ska få sig en omgång! :-D Konditionen får jag nog lägga åt sidan tills foten känns bättre...


1 kommentar:

  1. Jag har också varit riktigt dålig på att köra mage på sista tiden. Får bli skärpning på det! Bra jobbat tjejen!

    SvaraRadera