onsdag 18 september 2013

Saknar!

 
 
Jag vet att detta är ett måste för mig att va hemma och bara ta det lugnt! Jag mår mycket bättre men jag typ ingen röst! Det gör inte ont i halsen, men just nu bara väser jag! :(
Men det känns verkligen att det är ngt som saknas, och nu har det gått tre dagar och jag vet att jag har två dagar till som jag måste ta det lugnt med tanke på helgen! Men guuuud vad jag önskar att jag var frisk nu! Jag vill ju träna!! :(
Jag hoppas verkligen att jag kommer att va så nära frisk som möjligt på lördag när det är dax att inträda globen iklädd i träningskläder!! :)
Jag vet att jag kommer givetvis inte va i min bästa form men det hade varit rent ut sagt skit om jag inte skulle orka något under dessa dagar! Detta har man ju längtat efter i flera månader nu så jag accepterar helt enkelt inte att en liten förkylning skulle stoppa mig till att få njuta av denna helg!
 
Tråkigt att man inte kan vara med på de sista passen nu inför helgen men sen samtidigt hellre att sitta här hemma och förhoppningsvis bli frisk än vad att fiskera att få sitta en helg på åskådarplatsen och bara titta på.. 
 
Men jag SAKNAR verkligen alla!! Men snart är det fredag och då ska Tessan va back in business!!
 


 

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det suger att inte kunna träna nu! Men du gör alldeles rätt i att vila ifrån träningen o kurera dig dessa dagarna. Kommer finnas många träningstillfällen i helgen med ett helt gottebord av roliga pass att köra! :)) Krya på dej! <3 Jenny N

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Jenny! <3
      Ja det är det som gör att man klarar av att sitta hemma och inte träna! Jag tar igen det i helgen med världens bästa Lesmills gäng!! ;-)

      Radera