söndag 15 september 2013

Södagen nere på L9 Fitness..

Vart tog denna helg vägen!? Helt sjukt vad tiden går fort!!
Men idag har det verkligen varit en blandad dag med både sol och regn.
På förmiddagen va jag nere själv och körde en runda med vikter men sen på eftermiddagen va det Emilias tur.
Stora diskussioner va det innan vi gick ner, hon hade helt plötsligt bestämt sig att hon inte längre ville ner och träna, men denna mamman är bestämd och gav inte med sig! Det va bestämt att hon skulle testa cirkelträningen..
När vi kom ner va hon rätt nervös och de sista hon sa innan hon gick in va " jag hoppas INTE vi måste göra armhävningar"!!
Lill damen gick in och denna mamman fick sin runda på löpbandet :)
 
Efter 45 min så kom det ut en studsande tjej som var heeeelt överlycklig!! Och jag han nog inte säga något till henne innan hon sa att detta SKA jag gå på det va skit ballt!!! och jag har gjort armhävningar det va skit kul! Hahahaha det är mammas tjej de! :)
 
Blev så jäkla glad att hon gillade det! Denna lilla dam är riktigt kräsen och är det inte roligt vägrar hon att gå!! Riktigt kul och tack till Fanny "fröken" som Emilia sa, som lyckades att göra dessa 45 minuterna så roliga för kidzen! :)
 
Efter så hade jag lovat henne att hon skulle få testa lite på maskinerna innan vi gick hem och det är ju klart för om några år så får hon ta över mammas roll här inne på gymmet ;)
 
 

4 kommentarer:

  1. Tjoho!! Så kul att läsa! Bra jobbat Emilia :D

    SvaraRadera
  2. Men åhhh så duktig hon är, ❤ kul att hon gillade att va med dig, det är aldrig för tidigt, Razmus kör med mig hemma nu han:) puss på er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul och höra! Ni är så duktiga där hemma!
      Pyss på re! <3

      Radera