torsdag 26 september 2013

Tuff morgon...

Kanske inte den mest optimala frukosten...
Men något måste jag ha i mig! Så det fick bli en flytande banan ;-)
Hunnit med att jobba 1 timme framför datorn, förhört läsläxa och tränat dans koreografi i 45 min...

Här bestämt mig nu för att jag ska göra klart det jag började med i sommar, så nu är nästan 6 låtar klara (ca 25) min och det känns sjukt kul att jag snart har fått ihop ett dans pass helt själv.. :-D  Hahaha satt fram till klockan 24:00 igår och försökte hitta inspiration, men det är sjukt svårt! Man tycker att det känns riktigt bra när man har det i huvudet men när man ska studsa runt så blir det inte alltid så som man hade det i huvudet...  Men  jag får mycket skratt i min ensamhet vill jag lova och jag kan tänka mig att det ser nog rätt roligt ut när man håller på hahaha! :-D

Nu blir det mässa i kväll och mycket folk (hoppas jag) :-)

2 kommentarer:

  1. Vi körde ju några låtar här sist och dom va skit roliga:) keep it up min fina vän, me love u longtime <3 puss Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaww du är bäst!! Ja två av dom är med :-D vi får köra dom nästa gång vi ses ;-)
      Pyss <3

      Radera