onsdag 25 september 2013

1,5 timme dans...

Nu märks det att det är mycket i fru Abrahamssons lilla huvud....
Anders har ju bytat jobb och med det så kommer han hem sent varannan vecka och det betyder att jag hinner inte med passen på Oasen varannan vecka :-(
Men det är på gott och ont för det betyder att jag skulle kunna dansa nere på L9 varannan vecka! Jipiiiii!!! :-D 

Så ikväll blev det till att lyfta taket  i Anderslöv! Ett pass med Jenny och sen 30 min egen dans! Jag vet att jag kan kanske verka tjatig... Men fan vad jag ÄLSKAR dansen! Man vill helt enkelt inte att det ska ta slut! Jag känner hur det bara rusar energi i kroppen jag ler hela tiden oavsett hur jobbigt det än blir! Det kallar jag lycka!! :-D

4 kommentarer:

  1. Åh så härligt!:)
    Du kan ju alltid kompensera med Bodyattack för missad Oasen onsdag!;)
    Ses snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi ja det är ju klart :-D
      Snart börjar det ordna upp sig med mina helger och då blir det Attack igen!! Någon helg till sen jäklar ska det Attackas! ;-)
      Stor kram på dig! :-D

      Radera
  2. Hahaha ja visst är den! :-D Köpte den ihop med ett par heta brudar ;-)

    SvaraRadera