lördag 14 september 2013

Duracell kaninen har varit igång igen!

Fy f.. vad jag har fått mycket gjort idag! Tog denna dagen som en "ledig dag från gymmet men inte från hemmet! :)
Fick äntligen tapetserat om Emilias rum! Efter att hon äntligen fick bestämt sig vilken tapet hon ville ha så kunde vi sticka iväg och handla och sen var det bara till att börja jobba!
Tapetsera, slipa, spackla och måla är min lott i detta hus :) Men så länge det är målning och tapetsering så gör det inget, sånt gör jag gärna! :)
Blev riktigt bra och jag fick en tös här hemma som hoppa av lycka när hon kom upp och fick se sitt "nya" rum...
Sen blev det till att röja undan allt och sen fortsätta med hela nedervåningen!
Men nu äntligen kan jag sätta mig ner och njuta av ensamheten, gubben är iväg på galej och den lille sover och den stora sitter i soffan med den andra datorn i knät, hihihi mammas tjej :)
Här får ni lite bilder på vad denna tjej har pulat med hela dagen! :)
 
 
Den gamla tapeten...
 
 
 
Emilias sov rum!
 
 
Lekrum!
 
 
 
 
Mitt älskade kök kliniskt rent! :)
  
 
 
Vardagsrummet lika så! 
Har tom själv lyckats montera spotar i fönstret! duktiga jag! ;)  
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar