måndag 16 september 2013

Att leva som säljare!

Ja detta är inte lätt alla gånger! Och speciellt inte när man är så sjuk som jag är! Snyfft!! ;-)
Hahaha nej så illa är det inte men jag gör som mina manliga kollegor och tycker lite synd om mig själv och hoppas på att det blir bättre... ;-)

Men nu jäklar har det inhandlats grejer! Har aldrig tagit echinaforce tidigare men jag tog enl tjejen i kassan 40 droppar av den och en c-vitamin redan inne i Life butiken och det kändes nästan som om att svepa ett halvt glas med grogg... Det är etanol i den så den lukta f.a.n! (Ursäkta mitt utryck) hahaha jag fick frågat om jag fick köra bil efter för så mycket luktade det, och till saken är att då är jag ju också förkyld!
Men med detta 5gg om dagen C-vitamin 2gg om dagen och vitamin kvinna 1 gång om dagen så ska nog detta se till att ordna upp sig!

Sen blev det en snabbis in på gyllene M:et och beställde tre hamburgare och en stor vatten! Inte för att det är den näringsrikaste maten men det går fort!

Nu blir det jobb och slit igen! :-D

2 kommentarer:

  1. Krya på dig snuttan❤ hoppas du mår bra till helgen puss Linda

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Det känns redan bättre! <3

    SvaraRadera