måndag 13 maj 2013

Blodomloppet!

Imorgon blir det min första gång som jag ska springa et lopp på 1 mil.. :)
Jag har aldrig tidigare sprungit ett så långt lopp om jag inte räknar med toughest som va på 8 km.
Tänker inte ställa några större krav på mig själv förutom att jag ska klara det under 60 min! Det borde jag klara nu!
Som jag tidigare har skrivt så är jag ingen löpare men jag älskar att utmana mig själv på sånt som jag kanske inte är så vidare duktig på men som jag tycker att jag borde klara :-)
Vi är 20 st från jobb som ska allt ifrån springa till att gå och så har jag min nya "idol" Lena som har lyckats ordna så att hon kan va med, och även hon ska ge sig på 1 mil! Sjukt stolt över henne!! :-)
Så nu ska man få testa sig att få springa på tid igen och det ska bli riktigt skoj!! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar