lördag 11 maj 2013

Love my life!

Detta behövde jag verkligen!! Så jäkla kul att träffa alla!
Men jag måste säga att kroppen glömmer lika fort som den lär sig..
Med all den konditions träning som jag tycker att jag klarar mer och mer så trode jag faktiskt att det skulle bli lite lättare på attacken.. Hahaha trode jag....Jag tror nog att jag dog minst två gånger under dessa 55 min! Jag brukar aldrig fuska men det gjorde denna lilla fuskare idag! Jag fick fan ta mig vila ibland och det är inte likt mig... Hhmm...
Men oavsett så fick jag en sjukt rolig start på denna lördag och riktigt rolig träning som alltid med detta gäng!

2 kommentarer:

  1. Underbart var det i förmiddags! Verkligen underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen Jenny! Du är helt sjukt bra! Tack för denna lördag så ses vi snart igen :-)

      Radera