fredag 31 maj 2013

Les Mills Super Saturday!


 
Äntligen!!! Biljetten är betald och hotellet är bokat! Detta är helt sjukt! Jag ska få uppleva årets största händelse i Stockholm Globen!! Super Saturday!! Och detta med mina underbara träningsvänner!
 

I September kommer Les Mills till Sverige för att släppa alla sina nya releaser för Q1 2014! Och detta år kommer dom även för första gången att filma på annan ort - i Stockholm av all ära!! Normalt sätt så filmas detta alltid på Nya Zealand där Les Mills även är grundat! Men i år kommer dom alla hit!!! Detta kommer bli helt sjukt! En hel helg med tusentals Les Mills galna människor och träning på högsta nivå!

Tänk er!! Globen helt fullsatt av tusentals träningsfreak!! Detta är magiskt!!
 
På lördagen blir det massa rolig träning hela dagen! Bra till att välja bland alla gobitar!! Och på söndag blir det inspelning! där jag valt CX Worx och Body Attack!
Men man vet inte det kanske blir någon till :)



2013 superQuarterly är inställd på att bli större, bättre och mer fantastisk än någonsin! Årets superQuarterly, SuperSaturday den 21 september, kommer att åtföljas av inspelningen av Q1 2014 utgåvor. Detta innebär att Les Mills International har med sig hela sin gruppträning och produktions team, programansvariga direktörer, till Stockholm och Ericsson Globe Arena!! Detta kommer att bli en händelse som man absolut inte vill missa!

Se länken!!

http://www.lesmills.com/global/instructors/super-saturday.aspx

Förra årets Super Saturday!!

 
 

6 kommentarer:

  1. Såg nu att min kommentar igår aldrig kom fram...
    Shit vad roligt!! Detta är väl som Nike blast som jag ville gå på förra året men biljetterna blev slutsålda direkt.
    Är det föreläsningar och träningspass?
    Hur många blir ni som åker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte riktigt vad Nike Blast är. Men det är två dagar underbar träning! Inga föreläsningar vad jag vet :)
      Detta är ett event där alla i Les Mills instruktörer träffas och tränar ihop.. Och även vi andra som bara älskar detta!
      Man åker dit för att inspireras av
      de fantastiska instruktörerna som presenterar
      där och för att uppleva känslan som skapas
      på passen.I år kommer för första gången "legenderna" bakom Les Mills.. Jag är inte en riktig Les Mills galning (inte än) men detta ska enligt mina kära vänner vara helt klart årets höjdpunkt! Och detta året skall dom även filma! :)
      Vi är nog totalt ca 7st som åker men vi blir 4 st tjejer som jag nu vet kommer flyga tillsammans och det är bara jag och Lena som inte är Les Mills instruktörer :) Jag tror det är fler.. :)
      Sugen??? :)

      Radera
  2. Det kommer att bli UNDERBART!
    (och jag har inte ens varit där tidigare.... )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Fan va jag är glad att jag bestämde mig att följa med er! :) Detta kommer verkligen bli skit kul! :)

      Radera
  3. Det ÄR skitkul!!! Jag längtar så galet mycket, om inte annat så kommmer vi alla ha så roligt ihop för jag känner er hahahahahaha
    Glöm inte druvsocker, celsius, gainomax och du tessan får ju ta med victory hehehe ;))

    SvaraRadera