lördag 4 maj 2013

Vi klara toughest 2013!!

 Efter denna dag så kan jag bara säga att jag känner att detta MÅSTE jag göra om!! Fan va kul! Alla va sjukt taggade och vi gjorde alla detta sjukt bra!! :)
Vi fick verkligen uppleva mycket allt från, däck på mark, däck i hög, bunker, tångbad, balar, plank, gå igenom dammar, hoppa över stockar, ta oss över tunnor i vatten, upp och ner på stegar och broar, nät och strand löpning!!
Jag tyckte att allt gick riktigt bra fram till stranden.. Med 3 km strand och vatten så tog det ganska hårt på kroppen! Jag hade lova Lena att jag skulle springa med henne och lovat är lovat så vi kämpa tillsammans nästan halva vägen! Sjukt stolt över henne!!! Efter halva vägen sa Lena ifrån och släppte iväg mig ;) Jag fortsatte ta det rätt lugnt längs stranden men jag måste säga att det var rätt svårt att öka farten.. Jag hade ingen aning om vad för sorts av hinder jag hade framför mig och jag ville inte ta ut mig så jag inte skulle klara det! :)
Styrkan kände jag verkligen att jag hade och det märkte jag på de hinder där styrkan i armar behövdes! :) Men konditionen hade kunnat vara ngt bättre som jag misstänkte.. ;)
Här kommer lite bilder, men jag fick veta att jag kommer att få fler bilder av Lenas pappa som va vår paparazzi idag:) Så det kommer nog komma lite till! :)
Nu vet man vad Toughest är och nästa år blir det tävling!! Och då ska jag springa för att jaga tid och inte bara för att ta mig runt! :)
 
Här har vi Team Crossfit Limhamn!
 
Härlig bild på både Lena mig och Emiliy!
 

 
 
Detta är halvvägs in på banan! De blå tunnderna i havet skulle man ta sig över..
 

Även Vinnaren Viktor från Gladiatorerna hade det tufft!!



Lena sjukt taggad innan Loppet!!
 
 
Träningsvärkets utegym!! 
 Hahahah denna "lilla" köttbit fick man vid mållinjen! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar