måndag 6 maj 2013

Gym & löpning!

Härligt nu när man kan springa ute!
Denna dag blev det biceps, triceps, axlar och lite mage som fick jobba.. Måste säga att 1,5 timme tar sjukt fort när man har roligt! :-D
Ville testa det nya löpbandet så efter gymträningen så ställde jag mig på löpbandet, men efter 2 km så tröttna jag, hahaha har nog fått mer smak för utomhus löpning.. :-)
Så det fick bli en liten runda i byn istället :-)
Riktigt nöjd och måndagens träning är nu avklarad, nu blir det duschen och sen soffan...

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Löpning utomhus är 10000 ggr roligare och inte lika svettigt heller. Jag pallar inte när det blir för varmt. Jag sprang i Spanien och det var lite tuffare när det är så torrt och klibbigt:-D
    Tar du med dig löparskorna till resan? När åker ni?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen det är sjukt mycket roligare! Nu när det har blivit lite varmare ;)
      Dom har ett Fitnesscenter/Gym på hotellet så ooooja klart jag har mina skor med mig :)
      Hahahaha har känslan att jag kommer att vara rätt själv av vårat gäng med att ta sig upp på morgonen för en liten löprunda ;)
      Vi åker den 2 Juni :)

      Radera
  2. Shit va du är grym tjejen.bra tid!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda! Jag det kändes i kroppen att man hade gymmat innan så kroppen hade tagit rätt mycket av energin till det, men det gick riktigt bra endå :)

      Radera