onsdag 29 maj 2013

Kvälls drinken!

Efter regn kommer sol och efter träning får man drink ;-)
Ett rätt tufft pass idag med rätt tunga vikter så satt det fint med en god protein drink! Jag brukar lyxa till det ibland med lite bär men idag fick det bli en ren drink :-)
Va lite kul idag och se att jag nu klarar av 55 kg axelpress på maskinen :-)
När jag testade köra denna maskin för första gången så klara jag bara 5 kg och när jag öka till 10kg kommer jag så väl ihåg att det va så sjukt tufft och jobbigt och det va knappt att jag klara 10 st!! Nu klarar jag 3x10 rep men jag måste va ärlig och säga att det är inte lätt! Men jag klarar det!!! :-)
Nu blir det till att krama kudden och i morgonbitti har jag en dejt med min crosstrainer :-)
Natti natt and sleep tight! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar