torsdag 16 maj 2013

Lite är bättre än inget alls!

Då fick man ihop 30 min på crosstrainern idag igen! :-)
Jag är verkligen helt dyngsur efter att jag kört på denna! Men det är underbart! Det känns verkligen i hela kroppen att den får jobba!
Totalt blev det ca 15 min framsida och 15 min baksida (trampa framåt och bakåt) och när jag tränar baksida så kör jag även axlar och och mage med att lyfta armarna vinklat rakt ut åt sidan och med att vrida hela kroppen till hö och vä. Låter kanske lite konstigt men det är lite svårt att förklara.. Får försöka visa någon gång ;-)
I morgon blir det gymmet igen med lite vikter och även trampa på den lite mer moderna crosstrainern på gymmet.
Så man kan säga att i morgon blir det ett tufft pass inplanerat :-)

2 kommentarer:

  1. Fan va du helt galen Theres! Tänk om man hade kunnat få en liten del av all din energi! Du är helt underbar och en enorm inspiration till mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Riktigt roligt att kunna få va det till dig :)

      Radera