tisdag 14 maj 2013

Ännu en underbar dag!!

Synd bara att det regnar! men efter regn kommer sol! :-) så vi får hoppas på att vi får lite vårsol i eftermiddag :-)
Nu blir det en underbar arbetsdag och sen i eftermiddag gäller det!
Mitt självförtroende behöver verkligen klara detta under 60 min så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Men sen samtidigt skulle jag inte klara det så har jag något att träna på till Trelleborgsloppet i Augusti :-)
Tror nog att jag kommer komma hem lika stolt och glad som sist!

2 kommentarer:

  1. Lycka till idag snygging!!
    Du kommer springa som en tok efter den där musiklistan du lagt upp:)
    Ett tips från mig. Kolla långt fram när du springer och inte framför fötterna. Jag lovar att det kommer kännas lättare samt försök och tänka på nått när du springer..
    Stort Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Tackar bruden!! :-)
    Ja det är helt klart lättare och se framåt :-)
    hahaha ja jag har musiken att tänka på och att ju mer jag springer ju närmare målet kommer jag, så jag får det överstökat ;-)

    SvaraRadera