söndag 12 maj 2013

Härlig dag!

Fy fan va mycket jag känner att jag har hunnit med denna helg!
5 ton singel har skottats och lagts ut på olika ställen i trädgården, grävt runt halva huset, gym, Bodyattack, burit soffor, 1 mil på cykel, crosstrainer hahaha helt galet vad man kan orka ibland ;-)
Fick avslutat helgen med ännu underbar heldag ute med mer grävande och fixande, så nu är också högen med singel ett minne blott.
Idag fick det bli två snygga kanter singel längs med två av husets sidor. :-)
Men när allt va klart och undanplockat och innan maten serverades så kände jag att det kunde va skönt med en 30 minuters runda på crosstrainern, jag va ju redan svettig och skitig så då kunde man ju bli lite mer svettig hahaha :-)
Men så nu är söndagen snart över också och vi har alla snart en helt ny och orörd vecka framför oss med en massa roliga timmars träning!!
Så kör hårt mina tränings vänner!! Det ska jag! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar