torsdag 23 maj 2013

En riktigt låång mässdag!

Detta skulle bli min så kallade vilo dag..
I morse flög jag upp till Stockholm och sedan vidare till Eskilstuna för att kolla och även hjälpa till lite med att organisera i en Mässa som Mälardalen hade anordnat till alla verkstäder i regionen.
Men det blev inte riktigt så.. Jag har sprungit runt konstant under 6 timmar och har inte suttit en sekund! Samtidigt som detta skulle va en mässa som jag skulle kolla in lite för min egen del för mässan vi ska ha i Skåne så behövde dom verkligen en som pekade och organiserade annars hade det helt klart blivit kaos..  Så både jag och alla de andra kollegorna va riktigt glada att jag va på plats.. för om det är något som  jag är duktig på så är det att peka med hela handen hahaha ;-)
Men nu är allt över mässan slutade riktigt bra alla va sjukt nöjda och jag är heeelt slut! Mina ben och fötter vill bara lämna min kropp just nu och nu bara längtar jag till att få komma upp på  hotellrummet och slänga mig i sängen..
Men nu blir det först en timmes resa till Arlanda från Eskilstuna innan jag kan få slita av mig skorna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar