måndag 6 maj 2013

Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara lite längre tid!!


Det finns mycket som gör att man bara kan älska sin träning!! Utmaningar är ju en sak men att kunna inspirera andra är för mig en sjukt underbar känsla och en stor anledning till att man bara vill fortsätta att kämpa och hjälpa andra med det lilla som jag själv kan hjälpa till med.
Att kunna peppa och berömma kan göra att andra mäniskor hittar sin inre styrka och ork till att ta i och kämpa det där lilla lite extra för att få det bevisat för sig själv att allt går om man bara vill och tror på sig själv!
Kunde inte låta bli att kopiera denna text men det ger mig en stor bekräftelse på att kan man bjuda på en liiiiten del av sig själv till någon annan med att bara visa att man tror på någon så kan allt hända! Alla mänsiskor behöver ibland få höra att dom kan, det svåra är bara att få dom att förstå att dom verkligen kan om dom bara vill!
Lena är verkligen en sån tjej! Du kan verkligen sååå sjukt mycket mer än vad du tror! Jag är så enormt stolt över att du gjorde detta och med det fick du även bevisat för dig själv att du kan! Jag gjorde inte detta åt dig jag sprang inte dina 8km det gjorde du helt själv! Och så jäv.. bra du gjorde det!!

 
 TACK För dessa ord! Du tror att det är bara jag som inspirerar, men där har du fel! du inspirerar mig och så många andra minst lika mycket!!


Först vill jag tacka alla som kom in och hejade på oss. Det betyder så mycket mer för mig än ni anar, verkligen!! Kärlek till er!
Sen har jag en person som jag vill tacka extra mycket
THERESE
Vad hade jag gjort utan dig! Du har peppat, puschat, lugnat, hjälp och framförallt, aldrig givit upp med din tro på mig! Du är en stjärna och jag är ärlig när jag säger att det var tack vare dig som jag fortsatte kämpa igenom helvetessanden när jag egentligen ville ge upp! Innan loppet lugnade du mig med att vi gör det tillsammans, vi startar ihop och går i mål ihop. Och du var mig så trogen att det värmer mitt hjärta enormt! Mer än halva loppet peppade du mig när du såg att det var tungt för mig, du drog ner på ditt eget tempo och aldrig någonsin kände jag av att du ville dra iväg eller tvinga mig springa snabbare. Den lojaliteten gav mig så mycket styrka att efter vattentunnorna var jag bara tvungen att släppa dig. Jag hade inte hjärta att dra ner dig mer utan jag ville att du skulle få "sträcka på benen" och utmana dig själv! Ditt jävlar-anama-pepp innan loppet satt i bakhuvudet och på något sätt fick jag en nytändning efter stranden som bar mig i mål (bar och bar, jag tyckte mina ben fick jobba ganska bra hahaha) Men du förstår vad jag menar!
DU ÄR MAKALÖST UNDERBAR!!!
Än en gång har jag inset att jag kan så mycket mer än jag tror om mig själv och jag är så (ursäkta min franska) jävligt STOLT över mig själv!
Mitt mål var att klara det under 1 timme 30 minuter
Jag sprang i mål på 59.37
UNDER TIMMEN!!!!
Jag kan knappt än idag förstå detta! Det är en magisk känsla!
Så nu är det bara att ladda om till nästa år för jag hoppas verkligen att detta
kommer igen :D Och då hänger väl DU med ;))

Så åter igen!!
Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara lite längre tid!

1 kommentar:

  1. Och jag menar varje ord!!
    Vilken upplevelse detta har varit :) Egentligen behöver man möta ett monster för att se att det bara är en mus (haha kom precis på den anekdoten, ska bli mitt nya motto!) Jag tror att mycket av det lilla som du säger dig göra för att inspirera andra är egentligen din personlighet. Din sprudlande glädje och ditt "jo-men-kom-igen"-pepp som bara är du. Kommer att bli en låååång månad nu när du bara ska köra gym (jä--a Johan, han har så dumma ideér tihi) Ska du gymma imorgon?? Hade varit så roligt att komma ut och köra med dig :D Let me know ;))

    SvaraRadera