torsdag 2 maj 2013

Två dagar efter....

Det händer ibland att man vaknar dagen efter en livad fest och det enda man har i huvudet är "jag ska aldrig mer dricka" men att känna det två dagar efter känns riktigt illa... Hahaha helt sjukt!
Nej nu blir det skärpning!! Idag blir det en vända ner till L9 och svettas bort lite av det man fick i sig under valborg :-D
Börjar få lite känningar av förkylning i kroppen och det känns mindre bra nu när det bara är två dagar kvar till toughest... :-(  Men det är bara ta det lugnt det sista två dagarna så att det inte blir värre.. För inget ska stoppa denna dam till att få gå ut och göra sitt bästa denna helg! :-D

3 kommentarer:

  1. Bli inte förkyld! Jag har planer på att cykla in och kolla läget.... hoppas se er in action! :)

    SvaraRadera
  2. Nämen jösses, är det så pass ;)) Jag är nog glad att jag hoppade över alla Jäger-shots!! Kurera nu, bli inte sjuk!! Jag är taggad till tusen och jag behöver min wing-girl by my side :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer att köra detta oavsett vad!! Jag lämnar aldrig dig!! Men jag känner mig bättre nu, tror nog bara att det va en släng av bakfyllan som satt kvar i morse :-P

      Radera