lördag 25 maj 2013

Före efter bilder...

I rosa top är fotot taget den 10 April och i svart är idag den 25 maj.
Med nästan ingen magträning under denna månad eller åtminstone inte i närheten av den core/ magträning som jag normalt sett brukar göra så har jag ju nu istället kört en månad gym istället för pass och så har jag börjat använda crosstrainern igen istället för löpning..
Jag får för mig att crosstrainern är nog den som är den största orsaken till att det börjar visa resultatet nu! Den förbränner kalorier riktigt bra! Men självklart är också styrketräningen en lika stor del, att lyfta tyngre betyder att du måste spänna så många fler muskler i kroppen utan att du tänker på det och just din core är med i spelet mer eller mindre nästan hela tiden oavsett övning  :-)
Men det både känns och syns att en förändring i min träning har inte varit helt fel för mig under den senaste månaden :-)

4 kommentarer:

  1. Fan va häftigt!!! Detta är ju grymt, kul och få se att det verkligen har hänt saker. På måndag få vi äntligen träna ihop igen :D:D:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltid roligt när man ser resultaten :-)
      Yes!!! På måndag får vi äntligen träffas igen :-)

      Radera
  2. Gaaaalet fina resultat du fått!!! Grattis. Satan va bra jobbat!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda :-) Det är riktigt roligt när man kan se att en annan typ av träning kan göra en sån skillnad på 6 veckor :-)
      Är riktigt nöjd :-)

      Radera