fredag 17 maj 2013

Fredags träning!

 Nu kan man äntligen ta helg på riktigt!
Hela kroppen fick sig en omgång och som avslut så blev det 33 min på crosstrainern, lite skillnad på denna nere på gymmet mot gamla bettan som står här hemma! :-)
Körde i ett ganska högt tempo och kom upp i 574 kalorier! Igår körde jag orbitrecken på nästan samma tid men där visade den bara 200 kalorier! Jag måste nog köra den här på gymmet igen i morgon och se om det verkligen stämmer..
Men hur som helst så är jag som alltid nöjd över kvällens insats :-)
Nu blir det mys i soffan resten av kvällen! :-)
Ha en underbar kväll där ute!

 
 

5 kommentarer:

  1. De diffar jätte mkt mellan orbin hemna och den på gymmet för mig också på en halvtimme blir det 234 för mig och ca 340 på crossen på gymmet för 30min..

    SvaraRadera
  2. De diffar jätte mkt mellan orbin hemna och den på gymmet för mig också på en halvtimme blir det 234 för mig och ca 340 på crossen på gymmet för 30min..

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat tjejen!
    Längtar tills jag också får svettas igen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan jag förstå! Tycker synd om dig! :( Hoppas verkligen att detta är det sista för dig nu så du kan få börja komma igång igen :)
      Kramiz

      Radera