tisdag 21 maj 2013

Tungt...

Morgon träningen va riktigt tung idag... Trött va jag i morse och kroppen ville absolut inte resa sig ur sängen!
Men än så länge är min vilja starkare än min kropp så det va bara till och kasta benen över sängkanten och resa sig :-)
Med 20 minuter på crosstrainern så blev det ändå 1 timme nere på gymmet med lite av varje och kroppen fick vaknat riktigt! :-)
Alltid lika skönt när man har fått jobbat med kroppen på morgonen, känner att man är riktigt på hugget resten av dagen! :-)

2 kommentarer:

  1. Bra kämpat vännen.
    Själv höll jag knappt på ta mig ur sängen pga träningsvärk efter löpturen samt sönderbränd av gårdagens sol..:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skönt att va tillbaka? Du kommer snabbt ikapp igen! Du är sjukt duktig!! :-)

      Radera