tisdag 14 maj 2013

Blodomloppet 1 mil på 55:22 min!

Jag klara det!! Fy fan va jag är sjukt nöjd över min insatts idag!!
Här märks det verkligen att jag inte brukar springa långlopp utan mer kondition med intervaller.
Min kollega Magnus hjälpte till med att hålla koll på tiden och varva ner mitt tempo lite, annars hade jag kört slut på mig själv efter 5km :-)
Men nu har jag äntligen en tid att kämpa mot!
Lena var också sjukt duktig hon sprang in på ca 1:05!!
Kan lova att det va två trötta men enormt glada tjejer i bilen på väg hem till Trelleborg/Anderslöv som har många nya roliga planer för sommarens olika lopp :-)

5 kommentarer:

  1. Alltså du är uu min idol och förebild. Gaaalet bra!!!
    Från att ha hatat allt va löpning heter till att få en sån bra tid. Det är verkligen kämparglöd Tessan! Önskar ja också lyckades med det! Hejja hejja dig. Super woman e vad du är. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket för dom orden Linda!! Det stärker mig mer än du tror! :-)
    Hahaha ja det är verkligen en resa detta! Jag va så sjukt trött och det kändes som om den aldrig tog slut..
    Det enda jag tänkte på de första kilometerna va "gör aldig om detta Tessan" hahaha men när det va över så va det bara "fan va detta va bra gjort av mig detta måste jag göra om" :-)
    Men jag måste erkänna att jag är sjukt öm i mina ljumskar idag :-(
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  3. Klapp på ryggen till oss, vi e grymma :D Om du får sätta ett mål, vilken tid vill du ha på midnattsloppet? Mitt mål är under timmen!

    SvaraRadera
  4. Kanske 54,45 hahaha ;-)
    Hihihi nej men under 55 vill jag självklart hamna men jag har nått mitt mål ang min löpning, mitt mål i början av detta år va att springa milen under 60 min och där är jag ju nu :-)
    Men klarar jag 50-52 min så blir jag sjukt nöjd! Men sen samtidigt så är jag ju det nu också :-)
    Du kommer utan problem att Klara det under timmen! I believe in you! :-)

    SvaraRadera