torsdag 9 maj 2013

Vilodag....


Idag fick det bli en vilodag från gymmet... Skulle ha tagit en löprunda med Emilia men jag har varit ute hela dagen och rensat ogräs, grävt, krattat och tiden räckte inte till, men jag har fått röra på mig rätt mycket idag endå :)
Men det är rätt konstigt att oavsett hur svettig och tungt det har varit idag så när kvällen kom så det enda jag nästan gjorde va att titta på klockan och tanken "jag hinner ner en snabbis till gymmet" va där hela tiden ;) Hahaha träningen sitter verkligen i huvudet! And I love it!! ;) Men jag behövde verkligen denna dagen hemma..
I morgon blir det träning igen och har jag en jäkla tur så ligger det en hög med 5 ton singel på uppfarten när jag kommer hem, och det kommer att bli mitt projekt denna helg! Det mesta ska flyttas in i trädgården till min fina grop jag har grävt, så lite har jag att skotta ;)
Men jag klagar absolut inte! älskar att jobba i trädgården när det är tungt.. Nytta med nöje kallas det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar