onsdag 8 maj 2013

Onsdag!!

 
Ikväll blir det gymmet igen! :) Måste erkänna att jag har fortfarande träningsvärk sen i måndags så det märks att det var ett tag sen man tog i lite hahahaha :)
Johan nere på gymmet ska hjälpa mig att sätta ihop något bra för min "nya" träning på gymmet ;)
Det behövs verkligen annars blir det så lätt att man bara går runt och tänker... jaha vad ska jag gör nu då och då är det lätt att man tröttnar! Man måste planera sin träning om man vill komma någonstans utan att man kan tycka att det blir tråkigt anser jag..
Men jag smygstarta dagen med 20 min crosstrainer så man kom igång lite! :) Tycker det är underbart att börja dagen med någon typ av kondition.. Det piggar upp en och man är på hugget direkt när man börjar sin arbetsdag! :)





2 kommentarer:

  1. Fick du ihop nått tränings schema? Dela gärna med dig eftersom jag kör ju mycket hemma och ibland blir det lite slentrian.. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte gjort något än men jag lovar jag lägger upp det när det är gjort :-D

      Radera