onsdag 15 maj 2013

Kunde inte låta bli..

När allt här hemma var i sin ordning, mat, läxa, städa, tvätta, läsa saga, och natta två barn så kände jag att jag ville bara sätta till bra musik i mina öron och köra en sväng på crosstrainern.. Och med tanke på att jag va hemma själv och bara en massa skit på tvn så blev det 30 min och avslutningsvis lite mag övningar..
Känner att jag måste köra lite mer på crosstrainern nu framöver för att tona ner mig lite, inte mycket men lite..
Men det är svårt, jag vill testa mig själv på en massa olika sätt men jag märker att om det är någonstans på kroppen som jag växer snabbast på så är det mina armar.. Hmmm så jag hoppas på att crosstrainern kan hjälpa..
Jag känner samtidigt att jag motarbetar mig själv lite men det är svårt när man vill så mycket av allt hahaha :-)

2 kommentarer: