onsdag 27 februari 2013

Crossfit & Harlem shake!

Yes ikväll gäller det! Detta ska bli skit kul!
Jag bryter mina vanor och ska ge mig in i Crossfit världen för en kväll! :)
Kvällen börjar med 1 timme crossfit och efter det ska jag göra något som jag aldrig trodde att jag skulle gå med på att göra... Hahaha alla på RAW ska köra Harlem shake! Har en liiiiten känsla av att jag kommer att ångra detta, hahaha men va f.. man levar bara en gång så det är bara att köra på!
Till och med T Pain har gjort det så varför inte jag ;)

 
"Gangnam Style är så 2012. Nu är det bara en dans som gäller och den heter Harlem shake!"

4 kommentarer:

  1. Haha Shit rockringen skulle ju jag klara av i allafall:)
    Lycka till på Crossfiten:-D Du kommer dö!!!:) hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha ja chansen är stor att det kommer att kännas lite i kroppen i morgon :-D
      Men jag är nog mer spänd på det vi ska göra efter..

      Radera
  2. Lovely! Kul att du ska gå core-utbildningen också, riktigt najs!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli riktigt roligt! Spännande och se om man är material för det bara ;-)

      Radera