tisdag 12 februari 2013

Helt slut!!

 
Sjukt tråkigt men nu fick jag känningar i mina knän igen! :(
Så det blev ingen timme på löpbandet utan jag fick nöja mig med 45 min och 7,5 km men jag är riktigt nöjd ändå..
Pratade med en av killarna på gymmet och han tyckte att jag ska köra kortare intervaller och kortare tid om det är så att jag verkligen vill fortsätta med konditions träning på löpbandet..
Annars är ju det bästa alternativet just nu kanske crosstrainern  men den är inget jag hurrar för... Har tröttnat på den efter ha kört den så mycket förr! Men jag vet att Johan har rätt, den är bättre för mina knän.
Men jag får testa köra kortare intervaller nu framöver så får vi se om det slutar, får kanske ta tag i och prova på crosstrainern igen man vet inte den kanske har blivit lite roligare igen nu när man inte har använt den på länge :)
Men jag retade mig på detta så när jag kom hem fick det bli lite 20min core, så nu är denna dam skönt trött! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar