torsdag 7 februari 2013

Vilodag idag!!


Jag är nog inte ensam med att ha tankar kring sin träning i huvudet twenty four seven och även en liten tjatande filur i huvudet som varje dag säger du hinner träna idag!  :)
Men idag skiter jag i dom små rösterna! för idag är det vila som gäller! och det ska faktiskt bli rätt så skönt att få göra det också :) Det kommer bli fyra tuffa träningsdagar dagar som jag kommer ha framför mig from i morgon så kroppen behöver få en dag vila innan det körs igång :)

Fredag:1-1,5  timmes magpass med ca 750 rep samt 30 min kondition.
Lördag:55min Bodyattack och 1 timmes gym.
Söndag: 2 timmar Les Mills Medley med Bodyattack, Bodypump, Bodycombat och Sh´bam. Jippiii!!
Måndag: 2 timmar totalt med Bodypump och Sh´bam..

Efter detta så tror jag nog att det får bli en vilodag :)

2 kommentarer:

  1. Det behövs verkligen vila ser jag med tanke på hur dina tränings timmar ser ut framöver!
    Enormt bra jobbat av dig du är verkligen en riktig kämpe!!
    / Linda

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen :) Det är svårt och låta bli sin träning när det är och finns så mycket roliga pass att gå på :)

    SvaraRadera