onsdag 6 februari 2013

Saknade verkligen brudarna idag!!

Jaha nu är man kost expert.. Haha kanske inte men lite fick nog in i det lilla huvudet :-D
Efter föreläsningen tog jag mig ner till gymmet men efter 30 min så va jag därifrån.. Kände att jag hade ingen motivation och då är det inte roligt och träna... :-(
Saknade verkligen mitt tuffa onsdags pass och mina underbara tränings vänner!!
Känner verkligen att det har blivit en stor betydelse i min träning. Det är alltid lika roligt och träffa tjejerna, det blir lite som en energi kick! Alla är där för samma sak! och det är att få träna och ha kul samtidigt!
Så hädanefter så missas det inga pass på Oasen om det verkligen inte är något speciellt! (som idag)
Men två dagar kvar och sen blir det två roliga dagar på Oasen igen med massa roliga pass med järngänget! :-D
Då får jag ta igen det jag missade idag!

2 kommentarer:

  1. We did miss you too girl!!

    SvaraRadera
  2. Tack det värmde! Men snart så är det två dagar med roligheter igen :)

    SvaraRadera