tisdag 5 februari 2013

Good morgon!!

Något sen men nu är jag här!

6 kommentarer:

  1. Oj.. Hinner du till jobbet då? bra jobbat!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooja det gör jag :-)
      Blir lite kortare tid framför spegeln och frukosten får jag äta i bilen, men sånt får man ta när man inte kommer upp i tid, klockan va ställd på 05:00 men jag kom inte upp förrän 05:30...

      Radera
  2. NÄR börjar du på moegonen? Ja börjar kl 8... Etttag va ja uppe och pwade kl 5.. Då va ja duktig ..

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag kör på morgonen så brukar jag va på plats ca 05:30 :)
      Det är ruskigt skönt när man väl har gjort det men nu när det är så mörkt och kallt ute så är det inte precis så att man kastar sig upp ur sängen! ;)

      Radera
  3. Heh tänkte när du börjar på jobbet på morgonen;-) ja börjar kl 8 så måste ja köra på morgonen e det kl 5 som gäller och ja gillar att sova till kl 6iaf;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är säljare så jag utgår hemifrån men jag börjar ca 7 halv 8..
      Ja det får bli tidiga mornar om man ska köra sin träning innan jobb, men det är rätt skönt när man kommer hem och bara kan slappa och njuta av familjen :)

      Radera