onsdag 27 februari 2013

Vilken kväll det blev!!

Kan bara säga att Crossfiten va sjukt tufft men skit roligt! Emily är verkligen en riktig kämpe!! Men att köra sin träning på tid va verkligen min grej! Älskar och pusha och testa mig själv till max och det gör man verkligen här! Uppvärmningen va nog det värsta men sen blev det en hel del stång och den är jag redan lite kompis med :-D
Skillnaden här är att jag hade mer vikter på... Jag va lite försiktigt till en början med tanke på att det var första gången, men han som körde passet genomskåda mig rätt tidigt och la på mer vikter, så det va bara till och kämpa! Och det kommer nog kännas riktigt bra i kroppen i morgon :-D
Så nu kan man säga att jag fick mig en liten fundera ang detta men vi får se vad som händer. Men hur som hellst så va det riktigt bra!

Efter detta så blev det dags för det omtalade Harlem shake. Helt galet! Jag skratta så jag grät!! Alla va helt galna!! Kul att man har gjort det även fast jag inte sett det än... Hahaha så jag kanske kommer ta tillbaka det där ;-)
Men nu är det gjort och nu är det bara till och vänta med spänning tills vi får se klippet :-D

4 kommentarer:

  1. Najs!
    Fundera inte, bara gör! Ett av passen i Oasens box är ju öppet för alla (utan extrasumma!) Onsdag 17:45...... så kan du testa fler gånger!!! ;) Till sommaren är jag lätt där igen... fram till dess har jag fullspäckat träningsupplägg, så det hinns inte med :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag får kanske ta det varannan vecka! :) Vi får se jag är ju lite frälst i min BP så det är svårt att slita sig, men det kan behövas något annat ibland :)
      Om inte annat så väntar jag på dig ;)

      Radera
  2. Måste bara säga att du är grym tjejen!!
    Kram

    SvaraRadera