lördag 2 februari 2013

Detta är galet bra!!

Thé girls on the front line!! :-)
Fy faaaan detta är så sjukt bra jobbat av oss!
Jag skulle ju inte köra Bodypump men när något är så sjukt roligt så är det svårt att låta bli! Och med Jenny i spetsen så kunde jag bara inte låta bli!!
Så det blev både Bodypump och sen den galna Bodyattacken!
Jag måste bara säga till dom som går i tankarna men inte har givit sig på det... GÖR det! Vill man bli genom svettig och pressa sig själv till max så rekomenderar jag Bodyattack! Du har allt! styrka, core och en djävulsk konditionsträning!
Så nu måste jag säga att denna tjej är helt genomsvettig och sjukt nöjd över dagens insats!
Nu blir det till och pyssla om familjen och njuta av denna lördag!

2 kommentarer:

  1. Galet grymma brudar :)) Trots att man blir helt slut efter passet får man sån nytändning, superhärligt!!!
    Är det OK om jag lånar bilden till min blogg?? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah ja verkligen! Heeeelt slut! :)
      Klart du får använda den! Kram

      Radera