måndag 18 februari 2013

Behöver något uppiggande!

Nu ska jag beklaga mig lite... Är så fruktansvärt trött på denna kyla och vinter! Vill ha värme och sommar i mitt liv nu! Om det är något som kan få mig riktigt deprimerad så är det vädret!
Men om det är lite till tröst för min egen del så är det Sh´bam i kväll! Bodypumpen är rolig den med men på ett helt annat sätt! Sh´bamen får mig på riktigt gott humör! Jag älskar och dansa och kommer aldrig ut för att svänga mina lurviga längre (börjar bli bekväm tror jag) men här får jag chansen och dansa av mig lite, hahaha inte för att det kanske är som att gå på Harrys en lördag kväll/natt men det är roligt och det är hög och bra musik i hötalarna!
Så ikväll blir det dansa av och jag klagar absolut inte :)




2 kommentarer:

  1. Måndagsdans är ändå den bästa dansen! ;)
    Ha så kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut det är startskottet på en härligt svettig träningsvecka :-D

      Radera