lördag 23 februari 2013

Underbart!!

 
Nu är lördagens två pass avklarade :)
Jag kan inte säga annat än att lördagarna är riktigt tuffa! Det känns i kroppen att man har varit igång i en hel vecka både med jobb och träning...
Men man känner verkligen att kroppen får jobba hårt! Bodypumpen är som alltid riktigt bra! Jenny gör ett fantastiskt jobb och pushar oss alla till att ta i det där lilla extra när man känner att man bara vill släppa stången och gå hem! :)
Men direkt efter så kom den efterlängtade Bodyattacken! Hahaha jag känner att jag har lite hat-kärlek till denna! I samma stund som man bara vill ha mer av det så vill man bara lägga sig ner och dö... Men den ger kroppen en riktigt bra genomgång av både kondition och styrka! :)
 
Måste säga att denna bild talar verkligen för sig själv! Jenny P är en riktig kämpe och hon kan verkligen få en att ta ut den där sista energin i kroppen som behövs för att kämpa sig igenom hennes tuffa pass! :) 
 
Riktigt bra jobbat av oss alla! och tack tjejer för denna löradag!!
 
Nu blir det helg med familjen och goda vänner!!
 
 

2 kommentarer:

  1. Lovely! :)
    Ser jag dig göra varenda armhävning i låt5 på tå nästa vecka????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart chefen!! Då har jag inte kört Bodypumpen innan :-D

      Radera