tisdag 19 februari 2013

Vad har jag nu gjort!?


Hahaha jaha då har jag återigen pratat först och tänkt sen!! Dumt! Inte nog att jag har lovat att jag ska springa Trelleborgsloppet i slutet på augusti så har jag nu frivilligt anmält mig till att springa 1 mil med en kollega när blodomloppet kommer till Malmö den 14 maj!
Lite skillnad från mitt planerade mål som skulle vara att springa 5km på Trelleborgsloppet i Augusti till att springa 1 mil på blodomloppet i maj! Hahaha ja va fan det är bara och testa! Provar jag inte så får jag ju heller aldrig veta om jag klarar av det! :)

http://www.blodomloppet.se/

2 kommentarer:

  1. Klart du fixar det Therese, du e grym!! Milen fixar du ju så det är bara till att ligga i med löpningen så kommer det gå kanon! :-) //Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!! Säger du det så ska jag se till och klara det, tiden vågar jag inte sätta något på men det viktigaste är att jag kommer runt och inte på vilken tid.... Inte detta år i vilket fall :)

      Radera