fredag 15 februari 2013

Hur F hamnade jag här!!??

 
Sicket skit! Ursäkta språket men va f..!! Det bara flög över mig under förmiddagen, jag blev plötsligt helt slut i kroppen och har börjat känna att halsen gör ont! Så från att må riktigt bra till att nästan bli döende gick fruktansvärt fort! Men efter ändå ha varit i Helsingborg, Höganäs, Åstorp och Malmö under förmiddagen så känns det skit att inte få ut mer av dagen  = ingen träning!!! Tabu och träna med halsont! No matter what! "En oskriven lag" ingen träning med halsont!! Så det fick bli två alvedon och lägga sig i sängen och jobba vidare med det administrativa som också skall göras..
Hoppas att detta är över i morgon! Jag får nog hoppa över Bodyattacken men det hade varit skönt att få en timmes gym medans småtjejerna är inne och dansar Funky Kidz :) Annars får jag sitta på Oasen och lida en timme för att man inte kan göra något!
Så nu är det bara vila som gäller och hoppas på att ett mirakel inträffar över natten så att allt detta bara försvinner :)
 

3 kommentarer: