torsdag 14 februari 2013

Gårdagens träning..

 
Idag känns det verkligen i kroppen att man gjorde en övning som man absolut inte är van vid :)
Det var riktigt roligt att få provat på Yoga men jag vet inte om det är något för mig... Egentligen borde det va något som man skulle gått på någon gång i månaden, musklerna fick verkligen jobba mer än vad jag trodde och det kändes nog lite mer igår också med tanke på att jag gick till yogasalen direkt efter att ha kört både CX och Bodypump..
Känslan att träna och slappna av samtidigt är nog en riktigt bra träning och speciellt när man har ibland ett stressigt jobb och en familj med fullt ös i..
Hahaha det kändes som om att man va på Ystad saltsjöbad och njöt i en timme, musiken och det neddämpade ljuset och instruktörens lena röst gjorde verkligen att man slappnade av samtidig som man fick spänna i princip hela kroppen utan att riktigt tänka på det :)
Så jag får se det man kanske ska planera in lite Yoga någon gång varannan månad, om inte annat så är det nog rätt nyttigt för mig :)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar