tisdag 22 januari 2013

Min vikt..

Innan jag tog steget och började riktigt på gymmet så låg jag normalt och pendla mellan 63-65 kg.
Lite skillnad mot nu när jag pendla mellan 70-73 kg..
Visst märks det på jeansen och på vissa tröjor och jag kan nog inte ha någon av mina gamla kavajer som tidigare..
Men jag är inte ledsen för det! Tvärtom! Det känns riktigt bra! kroppen har kanske inte förändrats mer än att den har blivit lite fastare och självklart har muskler börjat smyga sig fram :-)
Tidigare så när jag tränade hemma med crosstrainern och körde olika styrkte övningar så gav jag inte kroppen tillbaka det som den behöver i proteiner.. Det resulterade bara med att jag gick bara ner i vikt och det va inte riktigt vad jag ville.
Men nu har jag verkligen hittat det rätta för mig och jag tar alltid och ger kroppen tillbaka det som den behöver som tex proteiner...
Kroppen behöver energi så som en bil behöver sin bensin.. utan den kommer du ingen vart.
Så tränar du hårt så glöm inte att ge den sin bensin för att orka köra vidare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar