tisdag 22 januari 2013

Vilodag!

 
Hahaha galen bild! Men jag förstår honom! ;) 
Idag är det vilodag, jag ska inte ens ta den promenad som jag brukar kunna ta. Utan idag blir det jobb, hem, laga mat, umgås med barnen, kanske städa (men det är en syssla jag tycker jag gör var dag, känns nog igen av många) ta ett bad och sen ska denna damen bara njuta av soffan och faktiskt lägga sig i tid för en gång skull! :)
Tror nog jag skulle kunna klara av allt detta utom det sista med att lägga sig i tid!
Det är nog något som aldrig blir som jag hade tänkt, det blir alltid en till två timmar mer och sen är man helt slut när man vaknar! Nej skärpning Therese! I kväll ska det bli en tidig kväll :)
 
 

2 kommentarer:

  1. Ta dig en välförtjänt vilodag! Tvinga dig i säng, det har jag gjort i flera dgr. Kl 21 ligger jag ofta nerbäddad i sängen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ska försöka med det men ligger jag kl 22 så är jag nöjd :-)

      Radera