torsdag 17 januari 2013

Haft två riktigt roliga dagar!

Efter två dagar med underbara kollegor och kunder så är denna dam helt slut!
Men det har varit sjukt roligt!
Jag har på sista tiden varit dålig på att ha vilodagar från min träning men jag vet inte riktigt om dessa dagar riktigt kan kallas för vilodagar med tanke på att man har stått upp hela dagarna med endast ca 30 min lunch paus,  benen har verkligen var kväll känts som två spaghetti ben...
Men oavsett vad, så i morgon är man tillbaka igen och det får bli en morgon runda på gymmet.
Lika mycket som jag känner att jag är sjukt trött i hela kroppen och skulle kunnat sova i en hel vecka efter detta, så längtar jag till att få ta mig ner till gymmet och jobba lite :-) Haha otroligt att man tänker så trots att man är så fruktansvärt trött, kan nog bara betyda att man har verkligen kommit in i bra tränings rutiner..
Så vi får se vad morgondagen kan och kommer ge, har faktiskt inte planerat något denna vecka med min träning utan det får bli det som känns bra när man väl kommer ner till gymmet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar