fredag 18 januari 2013

Ny musiklista!!

Utan musik kan jag nästan lika bra skita i och träna! Hahaha kanske inte riktigt men nästan :)
Jag älskar musik och HÖG musik i samband med min träning! Det ger mig tempo och det triggar mig till att ta i det där lilla extra lika väl som den lugnar en efter ett tufft pass!
Så nu blev det dax för en ny lista att jobba efter! :)

will.i.am – Scream & Shout
Lucenzo – Danza Kuduro
Leticia – Join The Party (In My Boat)
Wisin & Yandel – Something About You
Romeo Santos Feat. Pitbull – Aleluya
Chris Brown – Don't Judge Me - Dave Audé LP Remix
Daddy Yankee – Ven Conmigo (feat. Prince Royce)
Ciara featuring Usher – Turn It Up
Big Ali – Bring Me Coconut - Radio Edit
Juan Magan – Bailando Por El Mundo
Taio Cruz – There She Goes
Wisin & Yandel – Follow The Leader
Jason Derulo – Fight For You
Romeo Santos Feat. Lil Wayne – All Aboard
Romeo Santos Feat. Tomatito – Mi Santa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar